Aalborg Efterskole 3998

Faciliteter

Læs om faciliteterne på Aalborg efterskole under siden her.

Skolens faciliteter

På Aalborg Efterskole bor vi alle under samme tag. Der er mulighed for 2-, 3- og 4-mands værelser. Der hører badeværelse med til hvert værelse, og er man mere end ét værelse om et badeværelse, så er man også flere om at gøre det rent – win-win! Udover vores spisesal, hvor alle måltider serveres og indtages, så har du også adgang til et hyggeligt elevkøkken (café tætpå), hvor du kan lave en lækker omgang nudler, toast eller måske en milkshake? Kun din egen kulinariske fantasi (og dine efterfølgende rengørings-skills) sætter grænserne!

Når skoledagen er omme, er der rig mulighed for at hænge ud med vennerne. Vi har både fællesområder med billardbord og bordfodbold, og diverse hyggekroge og sofahjørner spredt ud på hele matriklen. At kede sig på AAE bliver meget svært, for lige så snart du træder udenfor din værelsesdør, er der altid et spil der kan spilles, eller nogen at snakke med. Derudover har vi den skønneste natur lige udenfor døren, så selv en helt almindelig gåtur kan blive noget ganske særligt. I weekenderne sørger vores rare weekendvagter for, at der er aktiviteter alle kan deltage i, hvis man skulle have lyst til at lave andet end at hænge ud, lave vafler, ride en tur eller pløkke nogen i CS:GO.

Aalborg Efterskole er en røgfri skole.

Skærmbillede 2022 12 15 Kl. 09.53.37