Aalborg Efterskole Fodbold 3669 (1)

Velkommen til Aalborg Efterskoles virtuelle univers

Velkommen til Aalborg Efterskoles virtuelle Åbent hus. Her kan du gå på opdagelse og møde vores forstander, lærere og elever og få et indtryk af, hvordan det er at gå på Aalborg Efterskole. Du kan se vores forstander byde velkommen, få en introduktion til efterskolen, komme på rundvisning og få et indblik i vores linjefag. God fornøjelse!

Vores forstander byder velkommen

Mød forstander Jens Erik og elev Jacquelyn. De vil byde dig varmt velkommen til Aalborg Efterskole og de værdier du kan forvente at møde her på skolen.

Få et indblik i hverdagen på Aalborg Efterskole

Oplev vores spændende linjer

E-sport

Er du vild med CS:GO, LoL og FIFA, og vil du være en del af et stærkt fællesskab? Så er E-sports linjen måske lige noget for dig!

Hør Tristan fortælle om, at E-sport er meget mere end at sidde bag skærmen og se vores flotte lokaler.

Outdoor

Er du vild med natur og action? Så se med herunder hvor Hans fortæller om linjefaget outdoor og hvor du kan få et indblik i det actionprægede linjefag.

Ridning

Linjefaget Ridning er for dig, der er vild med fællesskab, natur og heste. Freja fortæller i videoen mere om ridning, hvor du har mulighed for at se vores dejlige faciliteter.