Aalborg Efterskole E Sport 3192 (1)

E-sport

E-sportlinjen er for dig, der er vild med CS:GO, LoL og FIFA og som vil være en del af et fællesskab med andre gamere.

Kom tæt på flere headshots

Er du vild med CS:GO, LoL og FIFA, og vil du være en del af et stærkt fællesskab? Så join vores E-sportslinje! På vores E-sportslinje er der plads til alle der vil udvikles og udfordres i deres spil. Tag din computer under armen, og kom med ind i vores e-sportslokale, hvor vi har professionel undervisning 2 gange om ugen – og som selvfølgelig står til rådighed resten af ugen i din fritid.

Efterskole er fedt, fordi man har en masse venner som man altid kan være sammen med, men man har også stadig tid til at slappe af alene og sove.

Oliver, elev 2019/2020

Aalborg Efterskole E Sport 3196

Vores E-sportsundervisning foregår på alle niveauer, for at tilgodese alle elever. Vores super engagerede undervisere hjælper alle elever til at blive sammensat som hold, hvor de forskellige roller bliver udfyldt af forskellige personlighedstyper – akkurat som på de bedste professionelle hold.

Vi sørger for, at du får udvidet din viden omkring Game Knowledge og Game Sense, så du kan tage din nyerhvervede teori og øve det i praksis. På den måde opkvalificeres dit spil, og du kan reagere hurtigere og smartere i kampsituationer, så du undgår at gå i panik. E-sport er meget mere end at sidde stille i en gamerstol. Det er livsviden, hvor du bliver lært op i at finde din egen vej igennem en bane – og igennem livet.

Vi supplerer undervisningen ved at deltage i minimum en større LAN-turnering og andre events, hvor du virkelig får mulighed for at få prøvet dine nye taktikker af og heppe på dine holdkammerater/andre AAE-elever.

Aalborg Efterskole E Sport 3225