Aalborg Efterskole Golf 3401

Golf

Kom tæt på et hole-in-one!

Drømmer du om at blive hersker af green’en? At være den, de andre beundrende ser op til, når der bliver gået til den på Hals driving range? På Aalborg Efterskole får du chancen for at udvikle dit golfspil i et intenst og ambitiøst golfmiljø. Golflinjen har plads til alle, både nybegyndere og øvede. Det vigtigste er ikke dit niveau – men din lyst, vilje og motivation til at træne og udvikle dig selv og dit spil. Vi kan tilbyde helt unikke golf-faciliteter, da vores nabo er ingen ringere end Hals Golfklub, som bl.a. har en af Nordjyllands bedste 9-hullers par 3 baner. Dette nyder vi selvfølgelig godt af, og så længe du har Golf som linjefag hos os, er du også velkommen til at benytte dig af Hals Golfklub i fritiden, når du skal have forbedret dit jernslag.

Læs mere om at blive elev

At være på efterskole er at være social på et helt nyt niveau!

Holger, elev 2019/2020

Aalborg Efterskole Golf 3452 (1)

Undervisning

På Golflinjen vil du modtage udfordrende og inspirerende undervisning fra Hals Golf klubs profesionelle trænere. Du har også mulighed for at tage Golfkort, så du kan få adgang til de store 18-hulsbaner. Derudover øver vi selvfølgelig både teknik, putting range, driving range, og hvad du ellers kan forestille dig af golf-godter.

Ejer du ikke golfkøller? Skidt pyt! Vi har udstyret du skal bruge for at komme godt i gang. Har du selv golfkøller, er du selvfølgelig velkommen til at tage dem med.

Aalborg Efterskole Golf 3446